آثار تالیفی یک نویسنده فعال مسجدی در جنوب کرمان رونمایی شد 
آثار تالیفی یک نویسنده فعال مسجدی در جنوب کرمان رونمایی شد 

آثار تالیفی یک نویسنده فعال مسجدی در جنوب کرمان رونمایی شد 

امروز ۲۳ اسفندماه به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از آثار تالیفی صمدالله سعیدی مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر و فعال حوزه کتاب جنوب کرمان رونمایی شد.
شناسه خبر : 1157827 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۳ اسفندماه به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از آثار تالیفی صمدالله سعیدی مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر و فعال حوزه کتاب جنوب کرمان رونمایی شد.

«مجید خوبی زاده» در این مراسم، گفت: یکی از اولویت های این ستاد، استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: در همین راستا ۲۶۰ کتابخانه در مساجد منطقه راه اندازی شده اند که به صورت باز و یا مخزن دار در حال ارائه خدمات کتابخانه ای هستند.

وی ابراز کرد: امسال ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به منظور آشنایی با شیوه های نوین کتابداری اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کرد که ۶ نفر از کتابداران برتر جنوب کرمان در این دوره ها شرکت کردند.

خوبی زاده با اشاره به کسب موفقیت بچه مسجدی های کانون های مساجد جنوب کرمان در حوزه کتاب و کتابخوانی یادآور شد: امسال کتابدار کانون فرهنگی هنری جامع و کتابخانه کانون فرهنگی هنری فاطمه ها در جشنواره کشوری کتاب موفق به کسب رتبه های سوم کتابداری و کتابخانه شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: سالروز  تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد بهانه ای شد تا از تلاش های جهادی فعالان حوزه کتاب مساجد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تجلیل کنیم.

وی ادامه داد: در این مراسم از کتابدار برتر کشوری، یکی از مدیران مولف که آثار زیادی را در حوزه دین و مذهب برای گروه های سنی مختلف تالیف کرده است و خوشحال هستیم که امروز از تازه ترین اثر تألیفی این مدیر فرهنگی رونمایی شد.

خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این در این مراسم از یک مدیر فعال در حوزه ترویج کتابخوانی تجلیل شده و از ۵ کتابدار برتر سطح جنوب کرمان نیز به صورت مجازی تحلیل شد.

پایان پیام/ 586